اکستندر 70 متری HDMI لنکنگ مدل LKV676E

افزایش HDMI روی شبکه LAN
افزایش HDMI تا 70 متر روی Cat6
پشتیبانی از رزولوشن 4kp60
قابلیت انتقال ریموت IR
گیرنده دارای خروجی صدای SPDIF

6,964,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

17 نفر در حال مشاهده محصول هستند
  • ارسال توسط دوسو آیتی

پیک ما به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • 7 روز زمان بازگشت محصول در صورت باز نکردن پک

در سریعترین زمان ممکن هزینه را دریافت نمایید

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه

خرید با انواع درگاه های پرداخت :

توضیحات

بررسی اکستندر HDMI

LENKENG LKV676E 70m HDMI EXTENDER

لنکنگ LKV676e یک اکستندر  HDMI با قابلیت افزایش سیگنال HDMI بر روی شبکه LAN است. این اکستندر قابلیت افزایش HDMI تا 70 متر بر روی شبکه LAN را دارد. همچنین از رزولوشن 4k@60hz پشتیبانی می کند که با این قابلیت شما محدودیتی بابت رزولوشن تصویر و انتقال آن نخواهید داشت. اکستندر Lenkeng lkv676e را می توان یک دستگاه افزایش HDMI با کیفیت و قیمت مناسب دانست.

همانطور که در ابتدا گفتیم قابلیت افزایش HDMI روی شبکه LAN در اکستندر LKV676e تا 70 متر است. می توانید تصویر خود را از فرستنده تا فاصله 70 متری توسط کابل شبکه Cat6 یا Cat6A یا Cat7 به گیرنده منتقل کنید.برای انتقال تصویر با رزولوشن بالا بهتر است از کابل Cat7 استفاده کنید.  البته توجه داشته باشید حتما از کابل شبکه با کیفیت ساخت بالا و برند معتبر استفاده کنید.

  • پشتیبانی از HDMI 2.0
  • پشتیبانی از رزولوشن 4k@60hz
  • خروجی صدای SPDIF و صدای ARC
  • قابلیت انتقال ریموت IR
  • فرستنده و گیرنده اکستندر Lenkeng LKV676e

لنکنگ مدل Lenkeng lkv676e

 

اکستندر Lenkeng LKV676e مانند بسیاری از اکستندرهای دیگر از یک فرستنده و گیرنده تشکیل شده.

فرستنده : فرستتنده دارای 1 ورودی HDMI و 1 خروجی HDMI Loop است. هم ورودی و هم خروجی از نوع HDMI 2.0 هستند که از رزولوشن 4kp60 پشتیبانی می کنند. خروجی HDMI برای این است که بتوانید تصویر ورودی را بر روی یک مانیتور تماشا کنید یا به دستگاه دیگری که مورد نظرتان است متصل کنید.یک ورودی و یک خروجی IR هم برای انتقال ریموت کنترل های IR بر روی دستگاه طراحی شده.یک خروجی LAN هم برای اتصال کابل شبکه و انتقال سیگنال HDMI و ریموت IR در جلوی بدنه قرار دارد که باید از کابل های CAT6 یا CAT6A و یا CAT7 با کیفیت مناسب استفاده کنید.

گیرنده : گیرنده دارای یک خروجی HDMI 2.0 است که از خروجی با کیفیت بالای 4K@60hz پشتیبانی می کند.در کنار HDMI یک ورودی LAN قرار دارد که کابل شبکه ای که از فرستنده امده را به ورودی LAN گیرنده متصل می کنید و هم تصویر HDMI و هم ریموت IR را به گیرنده منتقل می کنید.  خروجی HDMI هم برای اتصال به مانیتور و تلویزیون طراحی شده. یک ورودی و یک خروجی IR هم برای اتصال ریموت های IR بر روی گیرنده طراحی شده است. در پشت بدنه یک خروجی صدای SPDIF طراحی شده که به شما این امکان را می دهد تا صدا را به یک پخش کننده صوتی دیگر مانند اسپیکر یا Soundbar وصل کنید. یک دکمه سوییچ هم طراحی شده که امکان سوییچ بین صدای SPDIF و صدای ARC را می دهد.

هم فرستنده و هم گیرنده توسط یک آداپتور 5V تغذیه می شوند. بر روی هر دو دستگاه یک چراغ LED تحت عنوان Power قرار دارد که وضعیت روشن بودن دستگاه را نشان می دهد.

انتقال بدون تاخیر

یکی از برتری های اکستندر HDMI مدل LKV676e قابلیت انتقال سیگنال HDMI تا 70 متر با حداقل تاخیر یا به عبارتی بدون تاخیر است.

اکستندر لنکنگ Lkv676e

بررسی نهایی اکستندر LKV676

به طور کلی اکستندر LKV676 جزو اکستندرهای با کیفیت و مقرون به صرفه است. شاید بتوان گفت ارزانترین اکستندر 4k در بازار همین محصول است که بخوبی نیاز شما را می تواند برطرف کنید. پشتیبانی از HDMI 2.0 ، پشتیبانی از انتقال ریموت IR ، انتقال سیگنال تا 70 متر با کیفیت 4K ، خروجی صدای دیجیتال SPDIF ، پشتیبانی از صدای HDMI ARC ، محافظ ESD و Lightning و Surge جهت جلوگیری از نوسان های برق و الکتریسیته ساکن و قابلیت های دیگر همگی بر این کیفیت و کارکرد بالای این اکستندر اضافه می کنند.

افزایش hdmi روی شبکه lan

مشخصات محصول

بررسی اجمالی

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اکستندر 70 متری HDMI لنکنگ مدل LKV676E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.