مینی کیس استوک اچ پی مدل Hp G2 800-CPU CORE I5 6500-RAM 8GB DDR4-SSD 256 GB-DVD-RW

مشخصات:
سری پردازنده
Core i5
نسل پردازنده
نسل 6 6500
ظرفیت رم
8 گیگابایت
نوع حافظه رم DDR4
ظرفیت HDD
ظرفیت حافظه SSD  256 گیگابایت
حافظه اختصاصی کارت گرافیک
بدون حافظه گرافیکی مجزا
Display Port بلی
درگاه LAN 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
نوع پردازنده Core-i5
حافظه پردازنده 6 مگابایت
مشخصات حافظه داخلي SATA
فرکانس پردازنده در حالت توربو 3.6 گیگاهرتز
اسلات‌های PCI دارای 1 عدد اسلات PCIe 3.0 x16 و 1 عدد اسلات PCIe 2.0 x4 و 1 عدد اسلات PCIe 2.0 x1
USB 3.0 4 درگاه
حافظه رم 8 گیگابایت
حافظه داخلي 256 گیگابایت
مدل کارت گرافيک HD Graphics 4600
چيپ ست Intel
جک 3.5 ميلي‌متري ورودی میکروفون , خروجی هدفون
مدل پردازنده نسل 6
نوع حافظه رم DDR 4
ابعاد 102 * 338 * 378 میلیمتر
وزن 7.57 کیلوگرم
بلوتوث
تعداد پورت USB 2.0 6 درگاه

گارانتی 7 روز مهلت تست

5,850,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

8 نفر در حال مشاهده محصول هستند
  • ارسال توسط دوسو آیتی

پیک ما به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • 7 روز زمان بازگشت محصول در صورت باز نکردن پک

در سریعترین زمان ممکن هزینه را دریافت نمایید

بین 2 تا 3 روز

رایگان

  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه

خرید با انواع درگاه های پرداخت :

توضیحات

در یک فضای اداری، یک کامپیوتر قدرتمند می تواند بسیار کاربردی باشد. حال اگر فضای شما محدود باشد، مینی کیس استوک اچ پی HP Elitedesk 600/800 G2 جوابگو است. این مینی کیس، تمام و فراتر از آنچه که از یک کامپیوتر قدرتمند و کوچک را انتظار دارید فراهم خواهد کرد.

مزایای خرید مینی کیس استوک اچ پی HP Elitedesk 600/800 G2

اغلب ادارات، تمایلی به خرید لپ تاپ یا تبلت برای امور اداری و تجاری ندارند. لپ تاپ برای کار مداوم و طولانی مدت، چندان مناسب نیست. از طرفی، قیمت لپ تاپ نسبت به کیس های کامپیوتر قیمت بسیار بالاتری دارند. برای رفع این نیاز، مینی کیس ها طراحی و ساخته شده اند. مینی کیس ها که عمدتا برای مقاصد تجاری ساخته شده اند، مورد استقبال سازمان ها قرار گرفتند.

مزایای خرید مینی کیس استوک اچ پی HP Elitedesk 600/800 G2

مینی کیس استوک اچ پی HP Elitedesk 600/800 G2  فروش فوق العاده ای را تجربه کرد. این مینی کیس، علاوه بر قیمت از نظر سخت افزاری و قدرت نیز بسیار هیجان انگیز است. پورت های متعدد، دوام کاری بالا، سایز کوچک و امکانات زیاد از ویژگی های این مینی کیس است.
طراحی و ویژگی های فیزیکی
HP Elitedesk 600/800 G2 با 7،6 کیلوگرم وزن، از هر کیس خانگی دیگری سبک¬تر است. این وزن کم، در حالی است که شاسی این دستگاه همچنان فلزی است. ابعاد این مینی کیس نیز کوچکتر از کیس خانگی است که در مدیریت فضای اداری بسیار کاربرد دارد. این کیس می تواند به راحتی بر روی میز بدون اشغال کردن فضای زیاد قرار گیرد.

جایگاه ویژه مینی کیس ها در میان کاربران

امروزه استفاده از مینی کیس ها جایگاه ویژه ای را در میان کاربران به خود اختصاص داده است. فضای کم این گونه کیس ها در کنار قدرت بالای سخت افزاری آنها علت اقبال کاربران است. در میان برندهای تولید کننده کیس های مینی، شرکت HP یکی از مهمترین کمپانی های سازنده می باشد. کمپانی HP محصولات خود را با تنوع بسیار زیادی روانه بازار می کند تا هیچ سلیقه ای بی نصیب نماند. در میان کیس های مینی، مدل HP 800 G2 یکی از بهترین گزینه های ممکن جهت خرید می باشد. در ادامه کیس HP 800 G2 را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می دهیم.

مینی کیس قوی

پردازنده قدرتمند نسل ششم در مینی کیس HP 800 G2

مهمترین و تاثیرگذارترین قطعه سخت افزاری در مینی کیس ها پردازنده (cpu) می باشد. توجه به نوع، سرعت و قدرت cpu از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کیس HP 800 G2 دارای پردازنده اینتلی از نوع core i5 نسل ششم می باشد. پردازنده های نسل ششم شرکت اینتل دارای معماری skylake با ابعاد 14 نانومتری هستند. وجود کش 8 مگاپیکسلی باعث شده است که سرعت پردازش اطلاعات افزایش یابد. فرکانس cpu در این کیس 3.4 گیگاهرتز می باشد که در حالت پر فشار (turbo boost) این فرکانس تقریبا به 4 گیگاهرتز خواهد رسید. با وجود چنین پردازنده ای می توان برنامه های مختلف را به سادگی اجرا نمود.

پردازنده قدرتمند نسل ششم در HP 800 G2

حافظه RAM بالا جهت اجرای سریع سیستم عامل و برنامه ها
یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری در مینی کیس ها که در اجرای برنامه ها تاثیر زیادی دارد، حافظه ram می باشد. اصولا تمامی برنامه ها شامل سیستم عامل، نرم افزارهای مختلف و غیره جهت اجرا بایستی به حافظه ram آورده شوند. حافظه ram در HP 800 G2، 8 گیگابایت DDR4 است که قابلیت ارتقاء تا 32 گیگابایت نیز امکان پذیر می باشد. وجود 8 گیگابایت حافظه ram همراه با پردازنده قدرتمند نسل ششم باعث شده است سیستم عامل و تمامی نرم افزارها با سرعت بالایی اجرا شوند. این کیس از نظر پردازشی واقعا در سطح بالایی قرار دارد.

قابلیت ارتقای حافظه داخلی در مینی کیس HP 800 G2

حافظه داخلی یا به اصطلاح هارد دیسک در این مدل از mini کیس شرکت HP دارای 500 گیگابایت ظرفیت می باشد. چنین ظرفیتی برای کارهای روزمره و عادی مناسب می باشد و حافظه قابل قبولی محسوب می شود. البته در صورت لزوم می توان این حافظه داخلی را ارتقاء داد. حتی می توان این حافظه های داخلی را با حافظه های سریع SSD جایگزین نمود، تا به این ترتیب بتوان سرعت حافظه داخلی را چندین برابر افزایش داد. کاربرانی که نیاز به سرعت بالا دارند با تعویض هارد معمولی با SSD می توانند شاهد این تغییر عمده باشند.

استفاده از پردازنده گرافیکی یکپارچه در HP 800 G2

HP 800 G2 برای عملیات گرافیکی از پردازنده گرافیکی ‎Intel HD Graphics 530 استفاده می کند. در این کیس جهت انجام پردازش گرافیکی به صورت یکپارچه از پردازنده خود دستگاه استفاده می شود و کارت گرافیکی مجزا وجود ندارد. این گونه پردازنده های گرافیکی مجتمع جهت کارهای روزانه و سبک بسیار عالی می باشند. این پردازنده گرافیکی از directX 12 پشتیبانی می کند و قادر است بازی های سبک را نیز به خوبی اجرا کند. با چنین کارت گرافیکی کاربران به راحتی قادر هستند نرم افزارهای گرافیکی معمول همچون فتوشاپ را اجرا کنند. این کارت گرافیک به صورت همزمان می تواند دو مانیتور را ساپورت کند.

پورت های HP 800 G2

یکی از مزایای مینی کیس ها وجود پورت های کامل در این دستگاه ها می باشد. در بخش جلویی پنل دستگاه 4 پورت usb تعبیه شده است که دو عدد آنها از usb 3.0 پشتیبانی می کند. در پنل جلویی همچنین جک های هدفون و میکروفون مشاهده می شوند. در پشت دستگاه نیز شش عدد پورت usb، دو عدد display port، پورت VGA، جک های اسپیکر و پورت های ps2 موس و کیبورد تعبیه شده است. این دستگاه همچنین با وجود دیسک درایو می تواند بر روی انواع cd و dvd عملیات خواندن و نوشتن را انجام دهد. این کیس با وجود فن های قدرتمندی که دارد از سیستم خنک کنندگی بسیار خوبی برخوردار است. همین خنک کنندگی باعث می شود عملکرد دستگاه در سطح بسیار مطلوبی قرار گیرد و عمر مفید قطعات افزایش یابد.

مشخصات محصول

بررسی اجمالی

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مینی کیس استوک اچ پی مدل Hp G2 800-CPU CORE I5 6500-RAM 8GB DDR4-SSD 256 GB-DVD-RW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.